Kuidas meie poest osta?

Ostutingimused

Meil on olemas nii füüsiline kauplus Sternum Pood kui ka e‑pood pood.sternum.ee lehel. Kogu e‑poes pakutav tootevalik on olemas ka meie kaupluses kohapeal.

Kui soovite tooteid osta läbi e‑poe, siis valige poest sobivad tooted ja lisage ostukorvi. Ostukorvi sisuga saate tutvuda, kui valite lehe paremal pool asuvas menüüs “Vaata ostukorvi”. Siin saate toodete koguseid muuta või toote ostukorvist eemaldada.

Tellimuse eest on teil võimalik koheselt tasuda pangalingi kaudu. Pankadeks, läbi mille on teil võimalik makseid sooritada on Swedbank, SEB, Luminor, Danske, LHV, Coop, Pocopay ning kniks kinkekaart. Üle 75 euroste ostude puhul on kauba eest võimaik tasuda lisaks ka Liisi ID ning Indivy3 ja Indivy-ga.

Kui oleme saanud kinnituse teie tellimuse tasumise kohta, siis postitame teile tooted hiljemalt kolme tööpäeva jooksul. Kui olete oma tellimuse eest tasunud, siis on kindlasti vajalik vajutada nuppu “Tagasi kaupmehe juurde”. Vastasel juhul ei saadeta teile tellimuse eest kinnitavat e‑maili ja teie paki kättesaamise aeg võib viibida.

Kui juhtub, et mõnda tellitud toodet ei ole meil võimalik teile koheselt saata, siis teavitame teid sellest tellimuse esitamisele järgneval tööpäeval. Sel juhul informeerime teid võimalikust uuest tarneajast ning selle mittesobivusel teile, kanname saamata jäänud toote eest raha tagasi maksimaalselt kolme tööpäeva jooksul.

Kõik e‑poes esitatud hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Samuti toimub kogu arveldus eurodes.

Sternum OÜ ja tellija vahel jõustub müügileping alates hetkest, kui tellimus on e‑poes kinnitatud ja tellimuse summa on laekunud Sternum OÜ pangakontole. Toodete ostukorvi asetamine ei tähenda, et need tooted oleksid teile kinni pandud.

Sternum OÜ-st ostetud toodete pakendite ja pakendijäätmete tasuta tagastamise kohta leiate informatsiooni www.kuhuviia.ee veebilehelt.

Villa -ja siidiriideid valides pea alati meeles, et toodete pikemaks säilimiseks on väga oluline tutvuda iga materjali hooldusjuhistega.

Tagastamine ja vahetus

Selleks, et leiaksite meie tootevalikust sobivaima toote, soovitame tutvuda toodete suurustabeliga ja vajadusel küsida soovitust ka meie klienditeenindajalt. Lasteriideid ostes on alati küsimus, et milline tootja on arvestanud kasvuvaru juurde või kas tooted vastavad tavapärastele suurustele. Meil on olemas enamike toodetega isiklik kogemus, seega kahtluse korral kindlasti küsige nõu.

Kui aga toode sellegipoolest ei vastanud teie soovidele, siis on teil õigus 14 päeva jooksul ostetud tooted ümber vahetada või meile tagastada.

Tagastatud kaup peab olema originaalpakendis ja siltidega. Toode ei tohi olla kantud, pestud, lõhnastatud või muul moel rikutud. Ihupesu puhul palun proovige tooteid esmalt teise pesu peale.

Toodete vahetuseks/tagastuseks andke oma soovist meile teada kirjutades e‑maili aadressile pood@sternum.ee

Omniva tagastus: Vali Omniva pakiautomaadi menüüst “Tagasta pakk”, seejärel sisesta sms‑ga või e‑kirjaga tulnud tagastuskood ning kleebi automaadi väljastatud aadresskaart pakile. Pane pakk avanenud kappi ning kinnita tagastamine vajutades “Kinnita”

Smartpost tagastus: Kui pakk saabus sinisesse pakiautomaati, saab paki tasuta tagastada ükskõik millisest sinisest pakiautomaadist üle Eesti. Selleks vali Smartposti pakiautomaadi menüüst “Paki tagastamine” ning sisesta sama kood, millega toimus paki väljastamine. Seejärel avaneb uks ning saad paki kappi panna. Peale ukse sulgemist kinnita tagastus, vajutades “Prindi kviitung”. Sinisesse automaati saabunud pakki saab tagastada ka valgest pakiautomaadist vormistades tagastuse my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas saadetise numbri(triipkoodi) alusel.
* Kui pakk saabus valgesse pakiautomaati või pakipunkti, siis saab tagastuse vormistada vaid my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonna saadetise numbri (triipkoodi) alusel, valida saab tagastamise nii valgest kui sinisest pakiautomaadist.

DPD tagastus: DPD tagastus: Pakki saab tagastada SMS-i ja e-kirjaga tulnud PIN-koodi või QR-koodi alusel. Selleks vali DPD pakiautomaadi menüüst “Saada pakk”, seejärel sisesta PIN või QR-kood ja prindi pakisilt. Skaneeri pakisildil olev triipkood ja pane pakk kappi.
Või mine tagastusportaali https://www.return-my-parcel.com/DPD-EE/Sternum ning täida ankeet. Seejärel prindi silt välja ja kleebi pakile ning sildi alusel võtab pakiautomaat saadetise vastu

Toodete ümbervahetamise puhul postitatakse vahetustoode 3 tööpäeva jooksul peale tagastatud toote kättesaamist. Raha tagastatud kauba eest kantakse samale arvelduskontole, millelt kauba eest tasuti 3 tööpäeva jooksul. Tellimuse saatekulud tagastamisele ei kuulu.

Kohaletoimetamine

Teil on võimalik külastada meie kauplust Tallinnas Mustamäe tee 60, kust tellimuste kättesaamine on tasuta.

Soovi korral saadame teie tellimused pakiautomaati, kulleriga koju või postkontorisse.

Üle 50 € tellimused postitame pakiautomaatidesse tasuta.

Üle 200€ tellimused postitame Omniva kulleriga tasuta.

Väiksema tellimuse puhul lisandub vastavalt hinnakirjale saatekulu teie arvele.
* DPD Pickup Network (3.05 €)
* Itella SmartPost pakiautomaat (3.05 €)
* Omniva pakiautomaat (3.50 €)
* Omniva Kuller (5 €)

Tellitud paki postitame teile maksimaalselt kolme tööpäeva jooksul peale ostu sooritamist. Kui tellimuse esitamise aeg satub meie poe lahtioleku ajale, siis on võimalik pakk kätte saada juba järgmiseks tööpäevaks. Kui sisse jääb nädalavahetus, siis võib paki kättesaamine aega võtta kuni neli päeva.

Kui tellite meilt hüdrolaate või biokosmeetikatooteid (shampoonid), pesuvahendeid ja tellimuse esitamise aeg jääb külma perioodi, siis soovitame valida pakiautomaat, mis asub siseruumides. Suure külmaga võivad tooted õues asuvas pakiautomaadis saada kahjustada!

Isikuandmete töötlemine

Käesolev isikuandmete töötlemise kord kehtib Sternum Pood e-poes aadressil pood.sternum.ee ning isikuandmete vastutavaks töötlejaks on Sternum OÜ. Teie isikuandmeid töödeldakse kooskõlas EV õigusaktides kehtestatud korrale.

Isikuandmete töötleja kontaktandmed:

  • Firma andmed: Sternum OÜ, reg. koos 10201030.
  • Aadress: Mustamäe tee 60, I korrus Tallinn.
  • e-post: pood@sternum.ee
  • telefon: (+372) 56 89 3516

Ostu sooritamine

Teie poolt ostu sooritamisel esitatud isikuandmeid kasutame üksnes teie tellimuse täitmiseks ja kauba kohaletoimetamiseks. Kogume teie käest järgmist informatsiooni: teie ees- ja perekonnanimi, telefoninumber, e-maili aadress. Aadressi küsime ainult juhul, kui soovite paki kättesaamist kulleriga.

e-poest ostu sooritamine ei eelda kasutajakonto loomist ja seega me ei säilita teie ostuajaloo andmeid. Teie esitatud tellimuse informatsioon kustutatakse süsteemist 30 päeva möödudes (see aeg on vajalik tellimuse täitmiseks ning vajadusel ka tagastuse/vahetusega tegelemiseks).

Vajadusel kasutame teie pangakonto numbrit tagasimakse tegemiseks.

Me ei avalda teie andmeid kolmandatele osapooltele, va järgnevatel juhtudel:

  • isikuandmete töötlemiseks on meie partner majandustarkvara Erply, kellega on sõlmitud vastavasisuline leping;
  • maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed edastame isikuandmete volitatud töötlejale Maksekeskus AS‑ile.
  • postifirmaga paki edastamiseks esitame vajalikud isikuandmed teie poolt valitud postifirmale;
  • seadusega ettenähtud juhtudel järelevalve- ja uurimisasutustele.

Kinnitame, et kasutame teie poolt esitatud isikuandmeid ainult konkreetse tellimuse täitmiseks. Juhul kui olete läbi e‑poe sooritanud koolituse ostu, siis peame tellimuse täitmise alla kuuluvaks koolituse toimumise meeldetuletavat e‑kirja, mille saadame kolm päeva enne koolituse toimumist.

Me ei kasuta ostu sooritamisel esitatud kontaktandmeid uudiskirjade saatmiseks.

Kõiki teile esitatud arveid säilitame kui vajalikke raamatupidamisdokumente seitse aastat.
Kui Ostja soovib meile esitatud isikuandmeid kontrollida, parandada või kustutada, siis on selleks võimalus pöördudes meie klienditeenindaja poole.

Sternumi püsikliendi uudiskiri

Kui soovite olla esimene, keda teavitame meie poe uudistest – uued tooted, kampaaniad, soodustused, siis on teil võimalus liituda Sternum poe uudiskirjaga. Uudiskirjaga on võimalik liituda ostu sooritamisel, lisades oma sooviavalduse uudiskirjaga liitumiseks või pood.sternum.ee lehe jaluses oleva registreerumisvormi kaudu.

Uudiskirja saadame vaid registreeritud e-mailile ning uudiskirjast on võimalus igal hetkel loobuda. Uudiskirjaga liitunute andmed on konfidentsiaalsed, kasutame uudiskirjade saatmise ja ning kontaktide haldamise teenust pakkujalt Smaily (Sendsmaily OÜ).

Küpsiste kasutamine

Sternum Poe lehel viibimise ja lehe kasutamisega annate oma nõusoleku Sternum OÜ-le meie kodulehe funktsionaalsuse tarbeks vajalike küpsiste (andmefail, mille veebiserver saadab lehe kasutaja veebilehitsejale ja see salvestatakse arvutisse) kasutamiseks ning isikustamata andmete töötlemiseks. Kasutame seansi- ja püsiküpsiseid. Kasutame ka kolmanda osapoole analüüsiküpsiseid, mille eesmärgiks on turundustegevuse optimeerimine.

Teil on võimalus oma seadmetesse salvestatud küpsised kustutada või salvestamine blokeerida, muutes oma seadme veebilehitseja seadmeid.

Vaidluste lahendamine

Pretensioonide korral palun võtke meiega ühendust kirjutades aadressile pood@sternum.ee. Vastame teile hiljemalt kolme tööpäeva jooksul.

Kui ostja ja Sternum OÜ ei suuda vaidlust lahendada kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.